MOST PRECIOUS BLOOD
Our Lady of Annihilation
UNIVERSAL 26:58
Styl: metal core Stát: USA

MPB - to jsou svaly a šlachy, litry potu, těla létající vzduchem a lidská masa, zmítající se pod pódiem. Pořádně ostrá parta z Brooklynu, která přímo navazuje na odkaz newyorského old school hardcoreu, reprezentovaného kapelami AGNOSTIC FRONT, SICK OF IT ALL a nebo CRO-MAGS, k němuž přidáli masivní zvuk metalových kytar. Svalnatá, maskulinní a nekompromisní mlátička, která jde rovnou k věci a neztrácí čas vymýšlením nějakých hudebních kudrlinek. MPB se snaží spíše pracovat s dynamikou a proměnlivým rytmem svých skladeb, takže díky tomu nezní fádně ani jednotvárně, stále se něco děje a stále je co poslouchat. MPB jdou až na samou podstatu, na samotnou dřeň. Primární agrese a zuřivá útočnost jsou jejich hlavními přednostmi. Je z nich přímo cítit fyzická nenávist, která po vás skočí, jako hladový šakal a vám musí být jasné, že tihle hoši (a jedna slečna hrající na kytaru) jsou teda fakt nasraní. Jejich písně buď letí bláznivě vpřed jako kulka vystřelená z hlavně a nebo se ve středním tempu bezhlavě derou kupředu. Jsou jako jedno tělo, jako jedna mysl a připomínají mi boxera těžké váhy, který svého protivníka promyšleně a s děsivou přesností drtí jedním těžkým direktem za druhým. Hysterický křik zpěváka Roba Fusca trochu připomíná Zacka De La Rochu z RAGE AGAINST THE MACHNINE, který se ovšem ve výjimečných případech dokáže snížit i k melodičtějšímu projevu. Ale to jsou jen prchavé okamžiky, které jsou hned vzápětí sežehnuty rudým řevem právě probíhající revoluce. MPB jsou stejně jednoznační a opravdoví, jako rána pěstí. Dejte si na ně pozor.