THE OCEAN

Collective Oblivion

METAL BLADE

post metal Německo

Rok: 2013

Němečtí THE OCEAN vždycky věnovali velkou péči nejenom své hudbě, ale i obalům v jakých ji předkládali svým fanouškům. Jejich celková vizuální prezentace vždy překračovala rámec všednosti a nejinak je tomu i v případě aktuální DVD kolekce „Collective Oblivion“. Má podobu knihy v pevné vazbě, uvnitř které najdete tři disky, plus výpravný booklet s hromadou fotek a spoustou informací o kapele, včetně podrobného diáře z turné k albu „Precambrian“. Na prvním DVD můžete shlédnout přehlednou a velmi podrobnou historii souboru v podobě stylizovaného dokumentu, koncert v zajímavém prostoru Muzea hudby v Berlíně, pár klipů a půlhodinku živých záznamů z let 2006 – 2009, včetně tuzemského Brutal Assault 06. Druhý disk obsahuje dva koncerty, které od sebe dělí rok. Ten první se odehrál v roce 2010 na švýcarském festivalu Bikini Fest, druhý pak na německém Summer Breeze Festivalu o rok později. Jako bonbónek jsou zde k vidění koncertní vizualizace k albu „Anthropocentric“. Závěrečný třetí disk zachycuje v obsáhlém dokumentu jejich celosvětové a rok trvající turné 2012, během kterého THE OCEAN zavítali i na tak neobvyklá místa, jako je Sibiř a nebo Hongkong. Pravé peklo se rozpoutalo právě v tom druhém jmenovaném, kde bylo v jednu chvíli víc lidí na pódiu než pod ním. Je vidět, že THE OCEAN nedělají nic polovičatě a pokud už se rozhodnout vydat DVD, tak se vší parádou. Tato kolekce by neměla uniknout žádnému z jejich fanoušků a pokud ještě nemáte dárek pod stromeček, tohle je jednoznačná volba.